مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 10:532019-08-26دانش

1700 نفر از روستاییان چالدران ویزیت پزشکی و دندانپزشکی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،در اردوی جهادی گروه مجاهدان خاکی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در روستاهای محروم شهرستان چالدران، - 1700 نفر از روستا های محروم شهرستان چالدران از سوی گروه مجاهدان خاکی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه ویزیت پزشکی و دندانپزشکی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،در اردوی جهادی گروه مجاهدان خاکی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در روستاهای محروم شهرستان چالدران، در مجموع یک هزار و 700 نفر از روستاییان ویزیت پزشکی و دندانپزشکی شدند.

علی احمد آقاپور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در مراسم اختتامیه اردوی جهادی چالدران گفت: از این تعداد یک هزار و 200 نفر برای دندانپزشکی تحت معاینه قرار گرفتند.

آقاپور با بیان اینکه خدمات دهی به مستضعفان یکی از امور فرهنگ ساز دانشگاه ها و دانشجوهاست، مطرح کرد: دندان 720 نفر کشیده شد و دندان 230 نفر ترمیم یا جرم گیری و همچنین 500 نفر غربال پزشکی شدند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه اظهار داشت: یکی از هدف های برگزاری این اردو ها محرومیت زدایی شهرهاست که در سال های گذشته برکات و دستاورد های ارزشمندی برای دانشجویان و مردم به همراه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1700 نفر از روستاییان چالدران ویزیت پزشکی و دندانپزشکی شدند

1700 نفر از روستاییان چالدران ویزیت پزشکی و دندانپزشکی شدند