مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 شهریور 1398 ساعت 19:032019-08-25دانش

وزیر علوم فردا به آذربایجان غربی سفر می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل ازروابط عمومی وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه سفرهای استانی خود در هفته دولت، - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه سفر های استانی خود در هفته دولت، پس از سفر به کردستان، به استان های آذربایجان غربی، چهار محال و بختیاری و زنجان سفر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل ازروابط عمومی وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه سفرهای استانی خود در هفته دولت، پس از سفر به کردستان، به استان های آذربایجان غربی، چهار محال و بختیاری و زنجان سفر می کند.

غلامی، در جریان سفر های استانی خود در هفته دولت که از بعدازظهر جمعه اول شهریورماه با سفر به استان کردستان آغاز شد، فردا به آذربایجان غربی سفر خواهد کرد.

حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه ارومیه، سخنرانی در آیین افتتاح همایش ملی علوم باغبانی، افتتاح نیروگاه خورشیدی 400 کیلوواتی دانشگاه ارومیه، دیدار با استاندار ارومیه، نشست با روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان و استادان پیشکسوت از جمله مهمترین برنامه های سفر دکتر غلامی به ارومیه است.

امضای تفاهم نامه واگذاری 17 هکتار از اراضی دانشگاه ارومیه به پارک علم و فناوری استان، افتتاح و بازدید از مرکز نوآوری و استار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم فردا به آذربایجان غربی سفر می کند

وزیر علوم فردا به آذربایجان غربی سفر می کند