مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 شهریور 1398 ساعت 15:482019-08-25دانش

ستاری: تمرکزی جدی در بحث تولید دارو های بیوتک صورت داده ایم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور در مراسم رونمایی از داروی ایرانی زجر تنفسی نوزادان که امروز، - معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: امسال تمرکزی جدی در بحث تولید دارو های بیوتک صورت داده ایم که مجموع سه درصد دارو های وارداتی و کل مواد اولیه دارویی را پوشش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور در مراسم رونمایی از داروی ایرانی زجر تنفسی نوزادان که امروز، سوم شهریورماه در البرز برگزار شد، گفت: تولید دارو به یک اکوسیستم قوی نیاز دارد تا در آن محققی که کار پژوهش انجام می دهد بتواند به سرمایه گذار و شتاب دهنده ای که خروجی پژوهش را تجاری سازی می کند، وصل شود.

ستاری افزود: از طریق این اکوسیستم می توان سرمایه و پول بخش خصوصی را به حوزه پژوهش تزریق کرد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور بیان کرد: باید بپذیریم با اعتبارات و بودجه دولت نمی توان محصول تولید کرد و این پول باید صرف توسعه زیرساخت ها در حوزه های مختلف شود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با ابراز نگرانی در خصوص وضعیت تامین غذا گفت: حوزه غذا در تمامی کشور ها استراتژیک است، چون اگر نتوانیم نیاز های غذایی جامعه را فراهم کنیم دیگر مهم نیست چه سلاحی می سازیم و در حوزه دف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاری: تمرکزی جدی در بحث تولید دارو های بیوتک صورت داده ایم

ستاری: تمرکزی جدی در بحث تولید دارو های بیوتک صورت داده ایم