مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 شهریور 1398 ساعت 13:432019-08-25اجتماعي

ثبت تصاویر متفاوت از وجود پلنگ در منطقه حفاظت شده دنا +عکس


مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی یکسال گذشته با استفاده از ظرفیت مستند سازان، کارشناسان و مامورین اجرایی با نصب دوربین هایی تله ای بیش از 10تصویر متفاوت پلنگ ایرانی در پارک ملی دنا به ثبت رسیده است .

- ثبت تصاویر متفاوت از وجود پلنگ در منطقه حفاظت شده دنا +عکس مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی یکسال گذشته با استفاده از ظرفیت مستند سازان، کارشناسان و مامورین اجرایی با نصب دوربین هایی تله ای بیش از 10تصویر متفاوت پلنگ ایرانی در پارک ملی دنا به ثبت رسیده است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن جعفری نژاد افزود: کارشناسان و محیط بانان این اداره کل با استفاده از ظرفیت مستند سازان علاقمند به محیط زیست طی یکساله گذشته، با نصب دوربین های تله ای در بخش هایی از مناطق حفاظت شده و پارک ملی دنا موفق می شوند 10 تصویر متفاوت از گونه های پلنگ ایرانی را به ثبت برسانند .

وی با بیان اینکه تصاویر ضبط شده از پلنگ ها در محدوده هایی از مناطق حفاظت شده خاریدون پشت کره آب سپاه و میمند توسط دوربین تله ای تهیه شده است، اظهارکرد: این تصاویر شامل پلنگ نر، ماده و نابالغ در محدوده ی این چهار پاسگاه زندگی می کنند و بررسی سایر تصاویر ثبت شده نیاز به زمان و کار کارشناسی بیشتری دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت تصاویر متفاوت از وجود پلنگ در منطقه حفاظت شده دنا +عکس

ثبت تصاویر متفاوت از وجود پلنگ در منطقه حفاظت شده دنا +عکس