مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 شهریور 1398 ساعت 13:232019-08-25دانش

حضور 70 هزار نفر در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی بحرالعلوم رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت در نشست خبری با بیان اینکه امسال شهر همدان میزبان برگزاری بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی است، - رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، گفت: در جشنواره عترت و قرآن امسال بیش از 70 هزار نفر از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی حضور خواهند یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی بحرالعلوم رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت در نشست خبری با بیان اینکه امسال شهر همدان میزبان برگزاری بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی است، توضیح داد: در این جشنواره بیش از 70 هزار نفر شرکت خواهند کرد که این رقم نسبت به چند سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

وی افزود: این جشنواره در بیش از 40 رشته برگزار می شود و دانشجویان علوم پزشکی در آن به رقابت می پردازند.

بحرالعلوم با بیان اینکه در این جشنواره موضوعات هنری و ادبی نیز مورد توجه قرار گرفته اند، تصریح کرد: همچنین امسال بخش های تیمی نیز به این جشنواره اضافه شده که همین موضوع موجب افزایش مخاطب جشنواره شده است.

رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت یادآور شد: سال های گذشته جهاد دانشگاهی طرحی را به عنوان تربیت معلم دانشجو قرآنی اجرا می کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 70 هزار نفر در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

حضور 70 هزار نفر در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت