مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 شهریور 1398 ساعت 09:532019-08-25دانش

دانشجویان خارجی سفیران متقابل بین دو کشور هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری عصر دیروز، دوم شهریورماه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان کردستان با محوریت آموزش عالی گفت: - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بخش کوچکی از مزیت حضور دانشجویان خارجی ایجاد درآمد است و بخش بزرگ تر آن توسعه ارتباطات و تعاملات فرهنگی و اجتماعی بین کشور هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری عصر دیروز، دوم شهریورماه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان کردستان با محوریت آموزش عالی گفت: دانشگاه های استان کردستان به غیر از خدمات آموزشی که باید در شأن مردم باشد، حتماً به مسائل و مشکلات اجتماعی در پژوهش ها توجه کرده و برای آن ها راهکار ارائه دهند.

نگاه مسئولان استان کردستان به آموزش عالی منطقه قابل تقدیر است و فضای آموزش عالی در این استان به گونه ای است که می توان با کیفی سازی آن به عقب ماندگی های آموزش عالی در این منطقه کمک کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری یکی از فلسفه های وجودی بخش غیردولتی در بدنه آموزش عالی را توجه به اصل 44 قانون اساسی ذکر کرد و افزود: اگر اهمیت این اصل و توجه به آن نبود، بسیاری از این دانشگاه ها باید تعطیل می شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان خارجی سفیران متقابل بین دو کشور هستند

دانشجویان خارجی سفیران متقابل بین دو کشور هستند