مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 شهریور 1398 ساعت 19:032019-08-24سياسي

حضور دانشجویان خارجی موجب توسعه ارتباطات و تعاملات فرهنگی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور غلامی بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی کردستان با بیان اینکه بر توسعه روابط بین الملل در برنامه ششم توسعه تاکید شده است، - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بخش کوچکی از مزیت حضور دانشجویان خارجی ایجاد درآمد است و بخش بزرگ آن توسعه ارتباطات و تعاملات فرهنگی و اجتماعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور غلامی بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی کردستان با بیان اینکه بر توسعه روابط بین الملل در برنامه ششم توسعه تاکید شده است، اظهار داشت: توسعه این حوزه برای وزارت علوم نیز بسیار با اهمیت است و از آنجا که سهم ما در دهه های گذشته در پذیرش دانشجو در منطقه کم بود، شورای سیاستگذاری در همین زمینه تشکیل شد تا این سهم بهبود یابد.

وی با اشاره به اینکه شورای سیاستگذاری دانشجویان خارجی در این وزارتخانه تشکیل شده و در توسعه روابط بین الملل بخش آموزش عالی برنامه های جدی دارد، افزود: طی دو سال گذشته محدودیت پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه های منطقه غرب کشور برداشته و رویکرد های مناسبی در این زمینه ایجاد شده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نگاه مسئولان کردستان را نسبت به آموزش عالی مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: فضای آموزش عالی در این استان به گونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دانشجویان خارجی موجب توسعه ارتباطات و تعاملات فرهنگی می شود

حضور دانشجویان خارجی موجب توسعه ارتباطات و تعاملات فرهنگی می شود