مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 شهریور 1398 ساعت 15:082019-08-23دانش

حاشیه ای بر تقدیر دبیرشورایعالی انقلاب فرهنگی از «عصرجدید»


کارشناس رسانه و فرهنگ و مدرس دانشگاه ـ با نگارش یادداشتی درباره نامه ی دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی به رییس صداوسیما، چند پرسش اساسی درخصوص این اقدام را مطرح کرده است.

- حاشیه ای بر تقدیر دبیرشورایعالی انقلاب فرهنگی از عصرجدید علیرضا دباغ ـ کارشناس رسانه و فرهنگ و مدرس دانشگاه ـ با نگارش یادداشتی درباره نامه ی دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی به رییس صداوسیما، چند پرسش اساسی درخصوص این اقدام را مطرح کرده است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ـ در نامه ای به رییس سازمان صدا و سیما از تولید و پخش برنامه تلویزیونی عصر جدید تقدیر کرده است؛ این نامه عصر پنجشنبه و ساعاتی قبل از پخش فینال عصر جدید ، رسانه ای شد.

اما در پی انتشار نامه سعیدرضا عاملی به عبدالعلی علی عسکری، علیرضا دباغ در یادداشت خود در این زمینه که به بخش رسانه ایسنا ارسال شده، آورده است: شورایعالی انقلاب فرهنگی در اقدامی عجیب همزمان با پخش برنامه فینال عصر جدید شبکه سه سیما، در نامه ای به رییس سازمان صداوسیما از تهیه و پخش این برنامه قدردانی کرد.

این اقدام را باید فصل جدیدی از حضور فعال شورایعالی انقلاب فرهنگی در حوزه رسانه ای تفسیر کرد و آن را به فال نیک گرفت؛ زیرا پیش از این کمتر شاهد اظهارنظرهای اینچنینی درباره برنامه های تلویزیونی از سوی این شورا بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه ای بر تقدیر دبیرشورایعالی انقلاب فرهنگی از «عصرجدید»

حاشیه ای بر تقدیر دبیرشورایعالی انقلاب فرهنگی از «عصرجدید»