مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مرداد 1398 ساعت 12:382019-08-18اقتصادي

کِی منتظر عرضه ساعت جدید اپل باشیم؟


تحلیلگر ارشد محصولات اپل به تازگی برآورد و اعلام کرده است که نسل جدید ساعت های هوشمند اپل، سری پنجم اپل واچ، تا پاییز سال جاری میلادی روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مینگ چی کو، تحلیلگر ارشد و معروف محصولات اپل با انتشار یادداشتی پیش بینی و خاطرنشان کرده است که انتظار می رود که اپل واچ 5 در فصل پاییز 2019 میلادی به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

کارشناسان فعال در حوزه فناوری در واکنش به انتشار این خبر عنوان کرده اند در صورتی که برآوردهای وی درست از آب دربیاید، نسل پنجم ساعت های هوشمند اپل باید در جریان برگزاری مراسم رونمایی از گوشی های هوشمند آیفون 11 معرفی و پرده برداری شود.

گزارش های منتشر شده در منابع و رسانه های خبری پیشتر نشان می داد که رویداد رونمایی اپل از محصولات جدید خود همچون آیفون 11 قرار است در تاریخ 10 سپتامبر 2019 برگزار شود.

بنابراین به نظر می رسد که نسل جدید اپل واچ نیز قرار است در همین مراسم و تاریخ رونمایی و معرفی شود.

بر اساس گزارش های منتشر شده در وب سایت gsmarena، اپل واچ 5 از پنل نمایشگرهای ساخته شده توسط شرکت ژاپنی JDI بهره می برد که پیشتر گفته شده بود این شرکت 15 الی 20 درصد از سفارش های خود را تاکنون تحویل اپل داده و حدود 70 الی 80 درصد باقی مانده را نیز تا سال 2021 میلادی تحویل این غول تکنولوژی آمریکای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کِی منتظر عرضه ساعت جدید اپل باشیم؟

کِی منتظر عرضه ساعت جدید اپل باشیم؟