مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مرداد 1398 ساعت 10:442019-08-14بين الملل

5 دلیل سفر به استانبول


استانبول شهری تاریخی که بین اروپا و آسیا قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام لحظه آخر، در استانبول شاهد بهترین چیزها از هر دو قاره آسیا و اروپا هستید و از طرف دیگر هزینه سفر به ترکیه با تور ارزان استانبول بسیار معقول و به صرفه می باشد.

تاریخ طلایی ترکیه در استانبول زمان صحبت از تاریخ عده ای تنها به رم و آتن فکر می کنند ولی تاریخ استانبول از آن ها نیز درخشان تر و جذاب تر است و دارای امتیازات برتری در اروپای غربی است.

موقعیت مرکزی استانبول بین غرب و شرق موجب اهمیت این شهر از جهات تاریخی و فرهنگی شده و شما می توانید از مکان های تاریخی مانند مساجد یا یرباتان سرنیچی، کاخ غرق شده و یا مسجد ایا صوفیه دیدن کنید.

مناظر خیره کننده در استانبول برخی از گردشگران انتظار اماکن دیدنی و خیره کننده را در استانبول ندارند؛ اما باید گفت که از تماشای جاذبه های این شهر حیرت زده خواهید شد چرا که به هر طرف بنگرید شاهد ساختمان های زیبا، مساجد، برج و یا پلی زیبا بر فراز رودخانه ها هستید که در زمان غروب آفتاب نمای آن ها چشم گیرتر می شود.

توصیه می شود تا تنگه بسفر و پل های مختلفی که اروپا را به آسیا متصل می کنند را از نزدیک ببینید.

فرهنگ استانبول یک شهر منحصربه فرد استانبول شهری است که در آن شرق و غرب در هم می آمیزد و در جهان کاملاً منحصربه فرد در جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 دلیل سفر به استانبول

5 دلیل سفر به استانبول