مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مرداد 1398 ساعت 12:532019-08-06اقتصادي

اردوی بچه پولدارها در انگلیس و فرانسه


«در همین تهران خودمان بچه هایی هستند که برای ‏تابستان شان راهی اردوهای فرنگ شده اند! کافی است که چیزی حدود 50 میلیون تومان از جیب ‏مبارک تان خرج شود تا بچه تان میهمان یک کالج انگلیسی شود و البته چند روزی هم در ‏امارات اقامت و استراحت کند.

- در همین تهران خودمان بچه هایی هستند که برای ‏تابستان شان راهی اردوهای فرنگ شده اند! کافی است که چیزی حدود 50 میلیون تومان از جیب ‏مبارک تان خرج شود تا بچه تان میهمان یک کالج انگلیسی شود و البته چند روزی هم در ‏امارات اقامت و استراحت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شهروند نوشت: کلاس تابستانی چند؟! .

احتمالا خیلی از شما دهه شصتی ها کلاس های ‏تابستانی خسته کننده دوره بچگی تان را به یاد می آورید که قیمت های نازلی داشتند و البته نصف و نیمه ‏رهایشان می کردید.

حالا ماجرا کمی متفاوت است و در همین تهران خودمان بچه هایی هستند که برای ‏تابستان شان راهی اردوهای فرنگ شده اند! کافی است که چیزی حدود 50 میلیون تومان از جیب ‏مبارک تان خرج شود تا بچه تان میهمان یک کالج انگلیسی شود و البته چند روزی هم در ‏امارات اقامت و استراحت کند.

در اردوی خارجی بچه شما هم زبان انگلیسی اش تقویت می شود و هم ‏انواع بازی ها و تفریحات را با دوستان خارجی اش انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی بچه پولدارها در انگلیس و فرانسه

اردوی بچه پولدارها در انگلیس و فرانسه