مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مرداد 1398 ساعت 02:232019-08-03اقتصادي

بالاخره چقدر ارز صادراتی برگشت؟!


علیرغم آمار 27.

5 میلیارد دلاری رییس کل بانک مرکزی از بازگشت ارزهای صادراتی در 12 ماه گذشته، این آمارها امکان مقایسه با مجموع ارزهای صادراتی در سال 1397 را فراهم نمی کند؛ - چراکه هنوز معلوم نیست از حدود 40 میلیارد دلار ارزهای صادراتی سال گذشته دقیقا چه مقدار آن به صورت قطعی به سامانه نیما برگشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از مدت ها بی خبری از ارزهای صادراتی بالاخره در روزهای گذشته رییس کل بانک مرکزی از بازگشت 27.

5 میلیارد دلار از ارزهای صادراتی از مرداد ماه سال گذشته تاکنون خبر داده که از این میزان سه میلیارد دلار آن واردات در مقابل صادرات بوده است.

با این حال تفاوت بارز در آمارهای جدید ارائه شده توسط رییس کل بانک مرکزی، تاریخ ارائه این آمارها است که امکان مقایسه و برآورد دقیق بازگشت ارزهای 40 میلیارد دلاری سال گذشته را سخت می کند.

این نکته زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که بدانیم مهلت تعیین شده برای بازگشت ارزهای صادراتی فقط تا پایان تیرماه سال جدید بوده است و بر این اساس حجم زیادی از ارزهای صادراتی سال 1397 بعد از این تاریخ دیگر بازنخواهد گشت.

18.

5 میلیارد دلار؛ آخرین آمار رسمی از ارزهای صادراتی 1397 عدم بازگشت ارزهای حاصل از صادرات مساله ای بود که نخستین بار وزیر امور اقتصادی و دارایی در اواخر سال گذشته و در جلسه ای با فعالان بخش خص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاخره چقدر ارز صادراتی برگشت؟!

بالاخره چقدر ارز صادراتی برگشت؟!