مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مرداد 1398 ساعت 14:582019-07-31بين الملل

انتقاد حقوق بشری ها از نماینده منتخب ترامپ برای دفتر سازمان ملل


گزینه بحث برانگیز ترامپ برای نمایندگی آمریکا در دفتر سازمان ملل در ژنو، به دلیل دیدگاه های افراطی علیه حقوق زنان به طور شدیدی مورد انتقاد گروه های حقوق بشری قرار گرفته است.

- گزینه بحث برانگیز ترامپ برای نمایندگی آمریکا در دفتر سازمان ملل در ژنو، به دلیل"دیدگاه های افراطی" علیه حقوق زنان به طور شدیدی مورد انتقاد گروه های حقوق بشری قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نوشته روزنامه ایندپندنت، اندرو برمبرگ، گزینه دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا برای نمایندگی این کشور در دفتر سازمان ملل است؛ وی در اظهاراتش آورده است که قربانیان تجاوز و خشونت های جنسی نباید اجازه پایان دادن به بارداری داشته باشند و وعده داده است که با هر گونه لایحه سازمان ملل در دفاع از حقوق اساسی افرادی که از خشونت جنسی جان سالم به در برده اند، در صورتی که لایحه شامل سقط جنین باشد، مخالفت کند.

سازمان دیده بان حقوق بشر همراه با 38 گروه دیگر طی نامه ای به کمیته روابط خارجی سنای آمریکا، خواستار عدم انتصاب برمبرگ در پست سفیر آمریکا در سازمان ملل شده است؛ با این عنوان که دیدگاه های او نسبت به حقوق زنان، با قوانین بین المللی حقوق بشر در تضاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد حقوق بشری ها از نماینده منتخب ترامپ برای دفتر سازمان ملل

انتقاد حقوق بشری ها از نماینده منتخب ترامپ برای دفتر سازمان ملل