مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مرداد 1398 ساعت 11:582019-07-29فرهنگي

رمان هزارصفحه ای که تنها یک جمله است


در میان نامزدهای جایزه ادبی «بوکر» امسال، یکی از آثار دارای ویژگی غیرمتعارف و منحصر به فردی است؛ رمانی هزارصفحه ای که تنها شامل یک جمله است و با تحسین منتقدان و خوانندگان نیز روبه رو شده است.

- در میان نامزدهای جایزه ادبی بوکر امسال، یکی از آثار دارای ویژگی غیرمتعارف و منحصر به فردی است؛ رمانی هزارصفحه ای که تنها شامل یک جمله است و با تحسین منتقدان و خوانندگان نیز روبه رو شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از تلگراف، جایزه ادبی بوکر به عنوان یکی از مهم ترین جوایز ادبی جهان، چندی پیش 13 رمان را به عنوان نامزدهای اولیه خود معرفی کرد که شامل آثار مهمی از جمله وصیت ها دنباله ای بر رمان معروف قصه ندمیه نوشته مارگارت اتوود داستان نویس آمریکایی است، اما شاید خاص ترین نامزد امسال این جایزه اردک ها، نوبوریپورت نوشته لوسی المان باشد که در واقع رمانی بلند و هزارصفحه ای است که تنها شامل یک جمله می شود.

این رمان که به روش جریان سیال ذهن نوشته شده در واقع مونولوگ درونی یک زن خانه دار اهل اوهایو است که درباره همه چیز از شام مهمانی دیشب تا وجه تاریک آمریکا در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ فکر می کند.

اردک ها، نوبوریپورت در مجوع شامل 426هزار و 100 واژه در قالب یک جمله و بدون نقطه و پاراگراف بندی است و به خوانندگان در چند بخش فرصت تنفس کوتاهی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمان هزارصفحه ای که تنها یک جمله است

رمان هزارصفحه ای که تنها یک جمله است