مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مرداد 1398 ساعت 18:232019-07-25اقتصادي

اختصاص 170 میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز کشور


معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به اینکه 170 میلیارد تومان اعتبار برای رفع نقاط حادثه خیز در اختیار این سازمان قرار گرفته است، - تصریح کرد: سهم چهارمحال و بختیاری از این میزان پنج میلیارد و 100 میلیون تومان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حیدر مطاعی سوم مردادماه در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: حدود یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت، رفع نقاط حادثه خیز، تجهیزات راهدارخانه ها و ماشین آلات در اختیار سازمان راهداری قرار گرفته است.

وی در خصوص اعتبارات سیل به استان ها، افزود: 37 میلیارد تومان منابع ملی و استانی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ‎ریزی به این استان اختصاص داده شده است.

مطاعی با اشاره به اینکه 170 میلیارد تومان اعتبار برای رفع نقاط حادثه خیز در اختیار سازمان قرار گرفته است، تصریح کرد: سهم چهارمحال و بختیاری پنج میلیارد و 100 میلیون تومان است.

در ادامه مدیرعامل بانک کشاورزی روح اله خدارحمی اظهار کرد: لازم است مجموعه بانک های کشور کمک بیشتری به بنگاه ها و تولیدکنندگان بخش خصوصی در راستای چرخه اقتصادی کشور کنند.

وی افزود: یکی از اقدامات ما در بانک ها، تجهیز منابع و کمک به اجرای طرح های بخش خصوصی که عمدتا اقتصادی هستند، است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 170 میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز کشور

اختصاص 170 میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز کشور