مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 16:432019-07-23دانش

آخرین کلاس دکتر سمیعی در دانشگاه/یادبودی برای پیر ارتباطات


مراسم یادبود زنده یاد دکتر علی سمیعی با حضور جمعی از استادها و دانشجویان رشته ارتباطات در تالار دکتر حسابی دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مراسم سه شنبه (اول مرداد ماه) با حضور مدیران گروه علوم ارتباطات واحدهای مختلف دانشگاه آزاد همچنین اساتیدی از دانشکده صداوسیما و دانشگاه علامه همراه بود.

در ابتدای این مراسم باقر ساروخانی ـ استاد جامعه شناسی و علوم ارتباطات ـ از علی سمیعی و ویژگی های شخصیتی و انسانی او سخن گفت.

او در بخشی از صحبت هایش دکتر سمیعی را شخصیتی دانست که از انسانیت فراتر رفته و به آدمیت رسیده بود.

همچنین در این مراسم پیام علی اکبر فرهنگی ، استاد مدیریت رسانه و ارتباطات که هم اینک در خارج از کشور به سر می برد، به صورت صوتی پخش شد.

همچنین سینا فروزش ـ رییس دانشکده ادبیات، علوم انسانی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات ـ که مسوولیت برگزاری مراسم در دانشکده اش را بر عهده داشت، در بخشی از صحبت هایش درباره علی سمیعی متذکر شد: استاد فقید به این مراسم نیاز ندارد؛ این مراسم نیازی است برای ما دانشگاهیان که رسالتمان را نشان دهیم.

محمد سلطانی فر، اکبر نصراللهی، افسانه مظفری، سارا محمدگل، نازنین ملکیان، نسیم مجیدی قهرودی و داود نعمتی انارکی، از جمله اساتید ارتباطات حاضر در این مراسم بودند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین کلاس دکتر سمیعی در دانشگاه/یادبودی برای پیر ارتباطات

آخرین کلاس دکتر سمیعی در دانشگاه/یادبودی برای پیر ارتباطات