مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 09:342019-07-21دانش

شتاب دهنده ها مسیر تحقق زیست بوم کارآفرینی کشور را کوتاه می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری درباره ضرورت شکل گیری شتاب دهنده ها در کشور، - دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری گفت: شتاب دهنده ها، مسیر تحقق زیست بوم کارآفرینی در کشور را کوتاه می کنند و در این زمینه یک راه میانبر محسوب می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری درباره ضرورت شکل گیری شتاب دهنده ها در کشور، گفت: در واقع شتاب دهنده ها بلوغ مراکز رشد ما محسوب می شوند و قطعا نتایج بزرگی برای کشور خواهند داشت.

از آنجایی که مراکز رشد ما مثل الگوی این مراکز در کشور های غربی به خوبی جواب نداده است، به نظر می رسد راه میانبر در این مسیر استفاده از شتاب دهنده ها باشد.

قانعی افزود: به نظر می آید که تعداد شتابدهنده ها از تعداد استارت آپ ها در حال پیشی گرفتن است و هفته ای نیست که شتابدهنده جدیدی به وجود نیاید، البته همه آن ها هم ماندگار نمی شوند و برخی شکست می خورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتاب دهنده ها مسیر تحقق زیست بوم کارآفرینی کشور را کوتاه می کنند

شتاب دهنده ها مسیر تحقق زیست بوم کارآفرینی کشور را کوتاه می کنند