مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 تیر 1398 ساعت 18:042019-07-20دانش

دولت برای نجات محیط زیست راهی جز اتکا به دانشگاهیان ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بزرگ ترین رویداد آبخیزداری کشور با حضور استاندار آذربایجان غربی، رییس دانشگاه ارومیه، معاون آبخیزداری، - رییس دانشگاه ارومیه گفت: دولت برای احیای تالاب ها و نجات محیط زیست کشور راهی جز اتکا به مراکز علمی و دانشگاهیان و بهره گیری از علم دانشگاهیان ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بزرگ ترین رویداد آبخیزداری کشور با حضور استاندار آذربایجان غربی، رییس دانشگاه ارومیه، معاون آبخیزداری، امور مراتع و بیابان سازمان جنگل ها، مرتع و آبخیزداری، اعضای انجمن آبخیزداری کشور، اندیشمندان و پژوهشگران این حوزه در دانشگاه ارومیه برگزار شد.

رحیم حب نقی، رییس دانشگاه ارومیه در مراسم افتتاحیه چهاردهمین همایش ملی علوم ومهندسی آبخیزداری ایران گفت: دولت برای احیای تالاب ها و نجات محیط زیست کشور راهی جز اتکا به مراکز علمی و دانشگاهیان و بهره گیری از علم دانشگاهیان ندارد.

حب نقی با اشاره به اهمیت رویکرد علمی در همایش ها تصریح کرد: باید آثار ارائه شده در این همایش ها به صورت علمی واثربخش ظاهر شود.

رییس دانشگاه ارومیه مطرح کرد: با تاکید به اینکه باید به این باور برسیم که اداره کشور از اتکا به نفت خارج شود خاطر نشان کرد: باید در حوزه مدیریت و اداره کشور از دانش و تلاش جوانان بیشتر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت برای نجات محیط زیست راهی جز اتکا به دانشگاهیان ندارد

دولت برای نجات محیط زیست راهی جز اتکا به دانشگاهیان ندارد