مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 تیر 1398 ساعت 11:182019-07-20دانش

قرارگیری تیم طراحی موتور توربین گاز هوایی دانشگاه شریف در بین سه تیم برتر


تیم طراحی موتور توربین گاز هوایی دانشگاه صنعتی شریف با قرارگیری در بین سه تیم برتر در مسابقات بین المللی هوانوردی و فضانوردی آمریکا AIAA دعوت به ارائه حضوری در آمریکا شد.

- در مسابقات بین المللی هوانوردی و فضانوردی آمریکا به دست آمد قرارگیری تیم طراحی موتور توربین گاز هوایی دانشگاه شریف در بین سه تیم برتر تیم طراحی موتور توربین گاز هوایی دانشگاه صنعتی شریف با قرارگیری در بین سه تیم برتر در مسابقات بین المللی هوانوردی و فضانوردی آمریکا "AIAA" دعوت به ارائه حضوری در آمریکا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم فراس FARAS از دانشکده مهندسی هوافضای دانشگاه صنعتی شریف با قرارگیری در بین سه تیم برتر از 15 تیم شرکت کننده در مسابقات بین المللی هوانوردی و فضانوردی آمریکا AIAA سال 2019 شاخه طراحی موتورهای هوایی، جهت تعیین نهایی مقام، دعوت به ارائه حضوری در کنفرانس بین المللی پیشرانش و انرژی آمریکا شد.

این مسابقه بین المللی درخصوص طراحی نسل آینده سیستم پیشران از نوع توربین گاز هوایی جهت به کارگیری در یک پهپاد جست وجو و نجات با مداومت پروازی بالا بوده است.

موتور هدف باید نسبت به موتور پایه ازنظر بازده، مصرف سوخت، نسبت توان به وزن، ابعاد و هزینه های عملیاتی و ساخت ارتقا می یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگیری تیم طراحی موتور توربین گاز هوایی دانشگاه شریف در بین سه تیم برتر

قرارگیری تیم طراحی موتور توربین گاز هوایی دانشگاه شریف در بین سه تیم برتر