مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 14:182019-07-17بين الملل

شلیک گلوله انفجاری تک تیرانداز رژیم صهیونیستی به پیشانی کودک 10 ساله فلسطینی


رییس بیمارستان رفیدیا در کرانه باختری اعلام کرد که یک تک تیرنداز صهیونیستی کودک فلسطینی 10 ساله ای را در حیاط خانه شان هدف قرار داده و این کودک به شدت مجروح شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم دغلس، رییس بیمارستان رفیدیا در نابلس واقع در شمال کرانه باختری در گفت وگو با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد، کودک مجروح عبد الرحمن یاسر شتیوی 10 ساله از اهالی شهرک کفر قدوم به دلیل برخورد گلوله انفجاری به سرش که توسط ارتش اسراییل مورد استفاده قرار می گیرد به بیمارستان منتقل شد و علی رغم انجام یک عمل اما اوضاع وی بسیار وخیم و ناپایدار است.

شتیوی در حاشیه درگیری روز جمعه میان اهالی کفر قدوم و نظامیان اسراییل به شدت مجروح شده.

در همین راستا، مراد شتیوی، هماهنگ کننده مقاومت مردمی در کفرقدوم گفت: در جریان راهپیمایی هفتگی اهالی کفر قدوم ارتش اسراییل به شکل دیوانه واری اقدام به شلیک گلوله واقعی کرد و یک گلوله انفجاری به عبد الرحمان شتیوی که در مقابل خانه همسایه شان نشسته بود برخورد کرد.

فیلمبردار خبرگزاری فرانسه صحنه درگیری شدید میان اهالی کفر قدوم و ارتش رژیم صهیونیستی و شلیک گلوله به سمت آنها را ضبط کرده است.

مراد شتیوی در ادامه ضمن متهم کردن سربازان رژیم صهیونیستی به شلیک مستقیم گلوله به سمت شرکت کنندگان در راهپیمایی افزود: ممکن است که افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلیک گلوله انفجاری تک تیرانداز رژیم صهیونیستی به پیشانی کودک 10 ساله فلسطینی

شلیک گلوله انفجاری تک تیرانداز رژیم صهیونیستی به پیشانی کودک 10 ساله فلسطینی