مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 13:192019-07-17دانش

37 محصول حوزه پزشکی بازساختی به تولید انبوه رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، پورنیک رییس مرکز رشد و نوآوری دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان این که معید دهقانپور، جوان 29 ساله و فارغ التحصیل رشته برق و الکترونیک و مدیر شرکت دانش بنیان مذکور موفق به تولید 37 محصول در زمینه ساخت محصولات حوزه سلامت .

- یک جوان نخبه ایرانی توانسته 37 محصول در زمینه پزشکی بازساختی را پس از ثبت در یک شرکت دانش بنیان به تولید انبوه برساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، پورنیک رییس مرکز رشد و نوآوری دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان این که معید دهقانپور، جوان 29 ساله و فارغ التحصیل رشته برق و الکترونیک و مدیر شرکت دانش بنیان مذکور موفق به تولید 37 محصول در زمینه ساخت محصولات حوزه سلامت و درمان بر اساس جدیدترین تکنولوژی های دنیا شده است، اظهار کرد: دهقانپور جزو نخبگان کشور و اعضای فناور است که در حوزه سلامت فعالیت می کند و محصولاتی را که تولید کرده، در بازار وجود دارند.

وی افزود: لذا با نظر رییس دانشگاه از وی دعوت کردیم تا از تجربیاتشان در حوزه های مختلف دانشگاه استفاده کنیم، مباحثی همچون تفکر و سیاست گذاری سلامت، توسعه صنعتی دانشگاه، فرهنگ سازی و حوزه تسهیل گری و ایجاد انگیزش در اکوسیستم فناوری در دستور کار قرار دارد؛ همچنین لوح تقدیری از سوی کوهپایه زاده رییس دانشگاه به وی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

37 محصول حوزه پزشکی بازساختی به تولید انبوه رسید

37 محصول حوزه پزشکی بازساختی به تولید انبوه رسید