مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 13:192019-07-17دانش

اشتغال دانش آموختگان با فشار و اجبار قابل اصلاح نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه 121 ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور که شب گذشته به ریاست سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد، - وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: موضوع اشتغال دانش آموختگان با فشار و سایر ابزار هایی که نوعی اجبار در آن هاست، قابل اصلاح نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه 121 ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور که شب گذشته به ریاست سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد، گفت: موضوع اشتغال دانش آموختگان با فشار و سایر ابزار هایی که نوعی اجبار در آن هاست، قابل اصلاح نیست.

وی افزود: هنگامی که اشتغال در جامعه با مشکل مواجه می شود، این مشکل به آموزش عالی سرریز می شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: هنوز نتوانسته ایم دانش آموز شاغل به تحصیل در دبیرستان را نسبت به موضوع اشتغال خود کاملاً راهنمایی و توجیه کنیم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: هر جا که انگیزه و تقاضا برای تحصیل وجود داشته باشد، سیاست های الزام آور نمی تواند این انگیزه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال دانش آموختگان با فشار و اجبار قابل اصلاح نیست

اشتغال دانش آموختگان با فشار و اجبار قابل اصلاح نیست