مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 12:192019-07-17دانش

اولین رویداد بین المللی مدرسه تابستانه در دانشگاه تبریز آغاز به کار کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین رویداد بین المللی مدرسه تابستانه چالش های مدیریت ورزشی با حضور و سخنرانی اساتید و محققانی از کشور های فرانسه، - اولین رویداد بین المللی مدرسه تابستانه چالش های مدیریت ورزشی با حضور و سخنرانی اساتید و محققانی از کشور های فرانسه، لهستان، پاکستان، ترکیه، پرتغال و کشورمان به میزبانی دانشگاه تبریز آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین رویداد بین المللی مدرسه تابستانه چالش های مدیریت ورزشی با حضور و سخنرانی اساتید و محققانی از کشور های فرانسه، لهستان، پاکستان، ترکیه، پرتغال و کشورمان به میزبانی دانشگاه تبریز آغاز به کار کرد.

سهیل عابر، مدیر امور پژوهشی دانشگاه تبریز در آیین آغاز بکار این مدرسه با تاکید بر اینکه علوم ورزشی با سلامت فردی و اجتماعی ارتباط نزدیکی دارد، مطرح کرد: از ملزومات داشتن فرد و جامعه سالم پرداختن به امور ورزشی و آگاهی داشتن به دانش متناسب با نیاز های روز جامعه است.

عابر در ادامه با بیان این نکته که علوم ورزشی با حوزه های مختلف از جمله اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه ارتباط دارد، تصریح کرد: در همین راستا پرداختن علمی به جنبه های مرتبط با ورزش از ملزومات مدیریت ورزشی پیشرفته است که در نهایت موجب سلامت اجتماع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین رویداد بین المللی مدرسه تابستانه در دانشگاه تبریز آغاز به کار کرد

اولین رویداد بین المللی مدرسه تابستانه در دانشگاه تبریز آغاز به کار کرد