مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 12:142019-07-17دانش

انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی که در سال 98 و در آزمون این مقطع که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شده شرکت کرده اند، - مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از امروز چهارشنبه 25 تیرماه آغاز شد و تا شنبه پنجم مردادماه 98 نیز ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی که در سال 98 و در آزمون این مقطع که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شده شرکت کرده اند، می­ توانند از امروز چهارشنبه 26 تیرماه تا ساعت 24 روز شنبه 5 مرداد ماه با مراجعه به سامانه www.

azmoon.

org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون کارشناسی ارشد که مطابق کارنامه صادره توسط سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده ­اند می توانند با استفاده از کد دسترسی 7 رقمی مندرج در کارنامه سازمان سنجش، کد ملی و تهیه کارت اعتباری انتخاب رشته از سامانه فوق نسبت به ثبت رشته/محل های انتخابی خود اقدام کنند.

هر داوطلب می ­تواند متناسب با کد رشته امتحانی خود در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته حداکثر تا 100 کد رشته/محل را در فرم انتخاب رشته ثبت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد

انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد