مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 تیر 1398 ساعت 09:032019-07-15سياسي

موانع حذف نسخ کاغذی و دفترچه بیمه / چالش های پرداخت آنلاین دستمزد پزشکان


عضو کمیته بیمه سلامت سازمان بیمه سلامت با اشاره به موانع اجرایی شدن پرداخت های آنلاین این سازمان به پزشکان، نسبت به اجرایی شدن این طرح تا پایان سال جاری ابراز امیدواری کرد.

- دکتر محمد دریجانی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص نحوه پرداخت های سازمان بیمه سلامت به پزشکان در قالب اجرایی شدن پرونده الکترونیک سلامت، اظهار داشت: پرداخت های ما در پایان هر ماه به شکل آف لاین صورت می گیرد.

در هر استان یک شهرستان انتخاب شده تا پرداخت آنلاین به شکل پایلوت در آنجا صورت گیرد و به این ترتیب از آن پزشک سند کاغذی نمی پذیریم.

وی افزود: در حال حاضر پرداخت آنلاین به پزشکان بلافاصله پس از نوشتن نسخه الکترونیک به علت نبود زیرساخت مناسب امکان پذیر نمی باشد.

البته باید نحوه پرداخت به سمت آنلاین شدن سوق پیدا کند، اما لازمه این امر آن است که برخی اقدامات بویژه در خصوص قوی تر شدن ساختار اینترنتی انجام شود.

یکی از موضوعات حائز اهمیت برای پزشکان، از دست ندادن زمان برای معاینه و معالجه بیمار است؛ به همین دلیل قطعی های اینترنت می تواند چالشی جدی برای پزشک و بیمار باشد.

وی با اشاره به اینکه اگر نسخه نویسی الکترونیک با مشکل مواجه شود، بیمار در سطوح دیگر دریافت خدمات نیز به مشکل بر می خورد، افزود: وجود مشکل در نسخه نویسی الکترونیک باعث بروز مشکلات ثانویه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع حذف نسخ کاغذی و دفترچه بیمه / چالش های پرداخت آنلاین دستمزد پزشکان

موانع حذف نسخ کاغذی و دفترچه بیمه / چالش های پرداخت آنلاین دستمزد پزشکان