مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 تیر 1398 ساعت 01:342019-07-12سياسي

چه کسانی مخالف اکران از کرخه تا راین بودند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، یکی از اولین روحانیونی که به صورت حرفه ای به حوزه سینما ورود کرد و سال ها عضو شوراهای مختلف مرتبط با سینما بود، - به اتفاق ابوالقاسم طالبی که با وزیر از پیش رفاقت داشتند، به ملاقات ایشان رفتیم و صحبت کردیم که این فیلم این طوری است.

بعد یک جلسه هم با علیرضا بهشتی، برادر سید محمد بهشتی گذاشتیم که عضو هیات انتخاب جشنواره بود و مخالف اصلی فیلم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، یکی از اولین روحانیونی که به صورت حرفه ای به حوزه سینما ورود کرد و سال ها عضو شوراهای مختلف مرتبط با سینما بود، حجت الاسلام سیدمجید پورطباطبایی است.

او از سال 71 تا 76 به عنوان عضو اداره نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی، در شورای فیلمنامه، شورای بازبینی و شورای انتخاب جشنواره فجر عضویت داشت و مشاور نادر طالب زاده در مرکز مطالعات و تحقیقات معاونت سینمایی هم بود، علاوه بر این، پورطباطبایی عضو اداره کتاب و همچنین عضو اداره مطبوعات داخلی ارشاد نیز بوده است.

در همان برهه دهه هفتاد، به مدت 4 سال در شورای فرهنگی بنیاد فارابی فعالیت داشت که وظیفه این شورا، ارزیابی و بررسی فیلمنامه برای ساخت بود.

از سال 72 تا 78، او مشاور مدیر شبکه دوم (مهدی ارگانی) و عضو شورای طرح و برنامه گروه فیلم و سریال این شبکه نیز بود و سال ها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی مخالف اکران از کرخه تا راین بودند؟

چه کسانی مخالف اکران از کرخه تا راین بودند؟