مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 تیر 1398 ساعت 15:542019-07-10دانش

نیاز آبی تالاب هامون و جازموریان با منشا گرد و غبار تعیین شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محققان دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان، در راستای کاهش بروز پدیده ریزگرد ها در استان های کرمان، - محققان دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان، در راستای کاهش بروز پدیده ریزگرد ها، طرح تحقیقاتی با عنوان تعیین نیاز آبی تالاب هامون و جازموریان با منشأ گرد و غبار را به انجام رساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محققان دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان، در راستای کاهش بروز پدیده ریزگرد ها در استان های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان، طرح تحقیقاتی با عنوان تعیین نیاز آبی تالاب هامون- جازموریان با منشأ گرد و غبار را به انجام رساندند.

گفتنی است، در نشستی با حضور جمعی از کارشناسان سازمان حفاظت و محیط زیست استان کرمان گزارش نهایی پروژه تعیین نیاز آبی تالاب هامون و جازموریان با منشأ گرد و غبار توسط محققاق دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی کرمان ارائه شد.

موسوی راد عضو هیئت علمی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان گفت: به دنبال خشک سالی های اخیر وگرم شدن زمین و تغییر اقلیم، پدیده ریزگرد ها در بسیاری از نقاط کشور از جمله استان های کرمان و سیستان و بلوچستان مشاهده شده است و مشکلات عدیده ای را برای سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز آبی تالاب هامون و جازموریان با منشا گرد و غبار تعیین شد

نیاز آبی تالاب هامون و جازموریان با منشا گرد و غبار تعیین شد