مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 تیر 1398 ساعت 07:482019-07-09اقتصادي

حقایق جالبی که درباره سامسونگ نمی دانید!


سامسونگ یکی از شرکت های تکنولوژی است که توانسته است در سال های اخیر محبوبیت قابل توجهی را در میان کاربران محصولات مختلف کسب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سامسونگ بدون شک نخستین شرکت تولیدکننده موبایل در جهان است که بیشترین سهم فروش در بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده است.

این شرکت کره در سال های اخیر با ارائه گوشی های هوشمند و پرچمدار توانسته است به خوبی نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران را به سمت و سوی خود جلب کند و سهم بزرگی از بازار موبایل در کشورهای مختلف جهان را از آن خود کند.

حالا وب سایت thefactsite در مورد حقایق جدید و جالبی که در مورد شرکت کره ای سامسونگ وجود دارد که ممکن است برای بسیاری از کاربران محصولات آن جذابیت داشته باشد.

بر اساس آمار و گزارش های منتشر شده در سل های اخیر سامسونگ با گسترش سهم خود در بازارهای جهانی، تعداد کثیری از شهروندان کشورهای مختلف حداقل یک محصول ساخت این شرکت کره ای را در منزل یا محل کار خود دارند.

علاوه بر آن، برند گوشی هوشمند مورد استفاده بسیاری از کاربران سامسونگ است.

1.

سامسونگ در سال های اخیر موفق شده است جایگاه نخست در میان تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در جهان را به خود اختصاص داده و نخستین و بزرگترین سازنده موبایل در جهان از لحاظ سهم در بازار به شمار می رود 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقایق جالبی که درباره سامسونگ نمی دانید!

حقایق جالبی که درباره سامسونگ نمی دانید!