مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 تیر 1398 ساعت 15:542019-07-08ورزشي

استیلی: فهرست جدید تیم ملی انگیزه های تازه ای ایجاد می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مدیر تیم ملی فوتبال امید با بیان این مطلب در خصوص اردوی آتی شاگردان فرهاد مجیدی اظهار داشت: - حمید استیلی معتقد است دیدار تیم های ملی فوتبال بزرگسالان و امید فرصت ایده آلی برای شناسایی استعداد های شایسته فوتبال ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مدیر تیم ملی فوتبال امید با بیان این مطلب در خصوص اردوی آتی شاگردان فرهاد مجیدی اظهار داشت:این دومین اردوی تیم امید با هدایت فرهاد مجیدی است.

در اردوی قبل عملکرد 55 بازیکن را زیر نظر گرفتیم و بعد از بررسی وضعیت بازیکنان در این اردو کادر فنی 30 بازیکن را دعوت کرده و البته 3 لژیونر خودمان ، دلفی ، نورافکن و صیادمنش را در این مقطع در اختیار نداریم.

البته این لیست نهایی تیم امید نیست و درهای تیم تا پیش از مسابقات مرحله نهایی به روی تمامی بازیکنان شایسته باز خواهد بود.

استیلی اضافه کرد:این اردو در فیفا دی برگزار نمی شود و به همین دلیل در مدت کوتاه تری انجام خواهد شد اما مسابقه روز پایانی برابر تیم ملی بزرگسالان بازی بسیار خوب ، مفید و مهمی است.

از طرفی در تیم ملی هم شاهد حضور بازیکنان جوانی هستیم که به نظر من اتفاق خوبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیلی: فهرست جدید تیم ملی انگیزه های تازه ای ایجاد می کند

استیلی: فهرست جدید تیم ملی انگیزه های تازه ای ایجاد می کند