مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 تیر 1398 ساعت 16:432019-07-07سياسي

برگزاری کنسرت «همنوازان فاخته» با کیوان ساکت و وحید تاج


کنسرت گروه موسیقی «همنوازان فاخته» به سرپرستی خشایار پارسا، جمعه (21 تیرماه) ساعت 21 به آهنگسازی کیوان ساکت و خوانندگی وحید تاج در سالن هلال احمر شهر تنکابن برگزار می شود.

- کنسرت گروه موسیقی همنوازان فاخته به سرپرستی خشایار پارسا، جمعه (21 تیرماه) ساعت 21 به آهنگسازی کیوان ساکت و خوانندگی وحید تاج در سالن هلال احمر شهر تنکابن برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گروه همنوازان فاخته در سال های گذشته با هنرمندانی چون احمد شکوری، مهدی شهسوار، هادی فیض آبادی، اصغر رستمی، علی زندوکیلی، مهدی امامی و محبعلی بخشی همکاری داشته و سبک های مختلفی از موسیقی ایران را به روی صحنه برده است.

این گروه در راستای همکاری با نوازندگان، آهنگسازان و خوانندگان صاحب سبک، این بار از کیوان ساکت و وحید تاج برای همکاری و اجرای تعدادی کنسرت در شمال کشور دعوت به همکاری کرده است.

خشایار پارسا (سرپرست، تنبک)، هامون بهرامی مقدم (سنتور)، ابوذر حسینی (عود)، آرمان حیدریان (کمانچه)، مجید محمدی (تار) و علیرضا رسولی (کمانچه آلتو) نوازندگان گروه همنوازان فاخته را تشکیل می دهند که در کنار کیوان ساکت (آهنگساز و نوازنده تار) و وحید تاج (خواننده) به هنرنمایی خواهند پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنسرت «همنوازان فاخته» با کیوان ساکت و وحید تاج

برگزاری کنسرت «همنوازان فاخته» با کیوان ساکت و وحید تاج