مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 تیر 1398 ساعت 13:332019-07-06سياسي

عامل رکود کسب و کار در ایران فقط تحریم ها نیست


یک مشاور کسب و کار در یزد از عدم تاثیرگذاری مطلق شرایط سیاسی و اقتصادی بر رکود کسب و کارهای کوچک و متوسط در کشورمان خبر می دهد و یکی از بزرگترین مشکلات این حوزه را مربوط با ضعف منابع انسانی می خواند.

- سعید عرفان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با تاکید بر این که که تحریم ها و نوسانات سیاسی مشکل اصلی رکود کسب و کارهای کوچک و متوسط در کشورمان نیست، اظهار می کند: متاسفانه علی رغم باور عمومی، کسب و کارهای امروز در جامعه تنها از نوسانات اقتصادی و سیاسی رنج نمی برند بلکه ضعف منابع انسانی نیز یکی از بزرگترین مشکلات این حوزه در کشور و استان یزد است.

وی در این باره اضافه می کند: متاسفانه نیروی انسانی خوب در کشور کاهش یافته به نحوی که نسل جوان فعال در بازار کار امروز عمدتاً نیروهای راحت طلب هستند و به عبارتی جیب خالی و پز عالی دارند.

این کارشناس کسب و کارهای حرفه ای همچنین بر اهمیت مطلع بودن صاحبان کسب و کار از اخبار شرایط سیاسی و اقتصادی دنیا تاکید می کند و می گوید: کسب و کارها باید کاملاً از اوضاع آگاه باشند تا بتوانند در تصمیمات خود به ویژه جهت خرید مواد اولیه و بسیاری از موارد موارد از این آگاهی ها بهره بگیرند.

وی معتقد است که طرز فکر سنتی و در نظر نگرفتن تغییر سبک زندگی جامعه ی هدف از دیگر عوامل بروز بحران های اقتصادی برای کسب و کاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل رکود کسب و کار در ایران فقط تحریم ها نیست

عامل رکود کسب و کار در ایران فقط تحریم ها نیست