مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 تیر 1398 ساعت 10:142019-07-06سياسي

پورمختار: خبری از برجام بعدی نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، محمدعلی پورمختار عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، درباره گام دوم جمهوری اسلامی ایران در واکنش به عدم اجرای تعهدات اروپایی ها گفت: - عضو کمیسیون حقوقی با بیان اینکه گام دوم جمهوری اسلامی در واکنش به عدم اجرای تعهدات اروپایی ها به زودی برداشته خواهد شد گفت: آمریکا و اروپا باید بدانند فقط باید با زبان منطق با ایران حرف بزنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، محمدعلی پورمختار عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، درباره گام دوم جمهوری اسلامی ایران در واکنش به عدم اجرای تعهدات اروپایی ها گفت: نیت ایران در اجرای گام دوم مبتنی بر منطق بوده و بر اساس حقوق بین الملل است ضمن اینکه حصول منافع جمهوری اسلامی دنبال می شود.

وی افزود: وقتی اروپایی ها اینستکس را اجرایی نکرده و توافق و تعهداتشان را عملی نکردند خواهند دید که جمهوری اسلامی ایران در این مسیر تعارفی با هیچ کس ندارد و هر وقت چیزی را اعلام کرده و تصمیمی را گرفته آنرا به صورت تمام و کمال اجرایی کرده است.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصریح کرد: حرف جمهوری اسلامی ایران تهدید نیست و نباید اروپایی از آن تعبیر اشتباهی داشته باشند بلکه جمهوری اسلامی در حال عمل به حق و حقوق خود براساس قوانین بین المللی بوده و منافعش را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورمختار: خبری از برجام بعدی نیست

پورمختار: خبری از برجام بعدی نیست