مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 تیر 1398 ساعت 22:032019-07-01سياسي

نزدیک تر شدن آمریکا امنیت ما را افزایش می دهد/ عده ای کاسب ارعاب ورزی هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی عصر امروز در همایش سیاسی تبیین گام دوم انقلاب با رویکرد ضرورت وفاق یاران انقلابی در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری کوثر شهر دماوند اظهار کرد: - عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: امروز وقتی آمریکایی ها و هم پیمانانش به ما نزدیک تر می شوند، امنیت ما افزایش پیدا می کند به خاطر اینکه در تیرس اهدافمان قرار می گیرند و قابل نابود شدن هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی عصر امروز در همایش سیاسی تبیین گام دوم انقلاب با رویکرد ضرورت وفاق یاران انقلابی در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری کوثر شهر دماوند اظهار کرد: این انقلاب اثرات جهانی، منطقه ای و داخلی خود را بر جای گذاشت، پرونده استبداد را بست و نظام سلطه را به چالش کشید.

وی افزود: امروز بعد از 40 سال که این پویش گام دوم را یاران انقلاب دنبال می کنند، این یک تجربه 40 ساله راه طی شده دارد که این تجربه مرورش بسیار مهم است؛ بیانیه دوم گام انقلاب اسلامی یک قرائت صحیح از راه طی شده و ترسیمی از وضع موجود و آینده را به ما ارائه می دهد.

* برخی دنبال معرفی انقلاب به دور از اهدافش هستند عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب سرفصل های تحولات و اولویت های آینده ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزدیک تر شدن آمریکا امنیت ما را افزایش می دهد/ عده ای کاسب ارعاب ورزی هستند

نزدیک تر شدن آمریکا امنیت ما را افزایش می دهد/ عده ای کاسب ارعاب ورزی هستند