مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 تیر 1398 ساعت 15:182019-07-01سياسي

اعطای نخستین پژوهانه دکتر طاهری از سوی مرکز حافظ شناسی


شورای علمی پژوهشی مرکز حافظ شناسی و کرسی پژوهشی حافظ، طرح ارائه شده از سوی سعیده رضازاده را تصویب و نخستین «پژوهانه دکتر طاهری» را به او اعطا کرد.

- شورای علمی پژوهشی مرکز حافظ شناسی و کرسی پژوهشی حافظ، طرح ارائه شده از سوی سعیده رضازاده را تصویب و نخستین پژوهانه دکتر طاهری را به او اعطا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شورای علمی پژوهشی مرکز حافظ شناسی و کرسی پژوهشی حافظ، پس از بررسی صلاحیت علمی افراد داوطلب و طرح های پیشنهادی در پیوند با حافظ، سعیده رضازاده را به عنوان نخستین برنده پژوهانه دکتر طاهری ، برای انجام طرح پژوهشی با عنوان رفتارهای هنری حافظ با عناصر طبیعی اعلام کرد.

به موجب اعطای این پژوهانه، رضازاده از آغاز تیرماه 1398 متعهد شده است که ظرف مدت یک سال طرح پژوهشی خود را به سرانجام برساند.

بنا بر اعلام، با توجه به اهداف بلندمدّتِ مرکز حافظ شناسی و کرسی پژوهشی حافظ مبنی بر توسعه پژوهش های علمی در پیوند با حافظ و جذب و حمایت از پژوهشگران مستعد و توانا، در فروردین ماه 1398 تفاهم نامه ای بین دکتر کاووس حسن لی، مدیر مرکز حافظ شناسی - کرسی پژوهشی حافظ و دکتر زهرا طاهری، استاد دانشگاه ملی استرالیا، در قالب پژوهانه دکتر زهرا طاهری تنظیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای نخستین پژوهانه دکتر طاهری از سوی مرکز حافظ شناسی

اعطای نخستین پژوهانه دکتر طاهری از سوی مرکز حافظ شناسی