مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 تیر 1398 ساعت 14:382019-06-30سياسي

حدادعادل: بعضی برای رضای خدا کاندیدا نشوند


عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت:خوب است که امسال برخی برای رضای خدا احساس تکلیف شرعی نکنند و فداکاری کنند تا زمینه برای رسیدن به گزینه یا گزینه های مشترک در جریان اصولگرایی هموار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامعلی حدادعادل طی سخنانی در نشست مشترک اعضای شورای مرکزی و دبیران استانی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی شرط اول در انتخابات را اخلاص و کار کردن برای خدا دانست و گفت: در هر دوره تعدادی از عزیزان وارد میدان می شوند و همه اظهار می دارند بخاطر احساس تکلیف شرعی وارد رقابت انتخاباتی شده اند که این تعدد کاندیدا در جبهه نیروهای ارزشی باعث تقسیم آرا و موفقیت رقیب می شود، خوب است که امسال برخی برای رضای خدا احساس تکلیف شرعی نکنند و فداکاری کنند تا زمینه برای رسیدن به گزینه یا گزینه های مشترک هموار شود.

وی افزود: شرط موفقیت اصولگریان وحدت و تلاش برای بسیج اجتماعی و داشتن گفتمان مناسب و طرح دوگانه جنگ و صلح یا جنگ و مذاکره را انحرافی است.

در بخش دیگری از این نشست حجت الاسلام سیدحمید روحانی طی سخنانی با استناد به آیات قرآنی موضوع تحریف اندیشه شخصیت ها و تحریف گفتار و رفتار امام خمینی (ره) را به طور خاص مورد کنکاش و بررسی قرارداد و گفت: نوع معرفی سیره و سلوک امام راحل در دایره المعارف بزرگ اسلامی و نیز کتاب الف لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدادعادل: بعضی برای رضای خدا کاندیدا نشوند

حدادعادل: بعضی برای رضای خدا کاندیدا نشوند