مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 13:132019-06-25دانش

راه اندازی آزمایشگاه های حمل و نقل پیشرفته در قالب یک تفاهم نامه


با امضای تفاهم نامه ای میان ستاد فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته با دانشگاه آزاد واحد یادگار امام (ره) علاوه بر توسعه فناوری های این حوزه، - با امضای تفاهم نامه ای میان ستاد فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته با دانشگاه آزاد واحد یادگار امام (ره) علاوه بر توسعه فناوری های این حوزه، نسبت به راه اندازی و شبکه سازی آزمایشگاه حمل و نقل اقدام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بازدید امروز دکتر منوچهر منطقی، دبیر ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری از بخش های آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه ازاد واحد یادگار امام، تفاهم نامه همکاری در زمینه توسعه فناوری های حمل و نقل پیشرفته به امضا رسید.

این تفاهم نامه در راستای تقویت هر چه بیشتر تعاملات علمی، آموزشی، تحقیقاتی و پژوهشی، تحقق اهداف با بهره گیری از توانمندی ها و ظرفیت های طرفین در حوزه های اجرایی به امضا رسید.

بر اساس این تفاهم نامه نسبت به تبیین مفاهیم و مطالعات کلان در حوزه حمل و نقل پیشرفته، انجام پروژه های تحقیقاتی در زمینه اولویت ها، نیازمندی ها و بازار و در حوزه حمل و نقل پیشرفته راه اندازی و شبکه سازی آزمایشگاه های حوزه حمل و نقل، ارائه سمینارها، دوره های تخصصی و کارگاه های آموزشی کوتاه مدت و تدوین و تألیف اسناد و مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی آزمایشگاه های حمل و نقل پیشرفته در قالب یک تفاهم نامه

راه اندازی آزمایشگاه های حمل و نقل پیشرفته در قالب یک تفاهم نامه