مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 تیر 1398 ساعت 12:382019-06-24سياسي

رسیدگی به شکایات مردم در ملاقات مردمی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح


در ملاقات مردمی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با مراجعان، مشکلات و مسائل مراجعه کنندگان طرح و از سوی حجت الاسلام شکرالله بهرامی مورد رسیدگی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز دوشنبه و در سومین روز هفته قوه قضاییه، بنا به تاکید ریاست قوه قضاییه برنامه ملاقات مردمی حجت الاسلام والمسلمین شکرالله بهرامی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح برگزار شد.

این ملاقات ساعت 9 صبح در محل سازمان قضایی نیروهای مسلح آغاز شد.

مراجعه کننده اول با بیان نحوه بازداشت خود بیان کرد که وی کارمند بازنشسته نیروی انتظامی است که به عنوان نماینده در یکی از طرح های عمرانی بنیاد تعاون ناجا فعال بوده است اما از سال 95 برای وی پرونده تشکیل شده و چهار روز در بازداشت بوده است.

وی خواهان رسیدگی به این پرونده شد که حجت الاسلام بهرامی دستور داد که گزارش این پرونده تهیه و صحبت های این مراجعه کننده هم استماع و در رسیدگی به پرونده هم تسریع شود.

مراجعه کننده بعدی پدر و مادر فردی بودند که با اتهام رشوه مواجه شده بود اما این فرد خود را برای اجرای حکم معرفی نکرده بود که رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح پس از بررسی پرونده متهم به پدر و مادر این فرد گفت که به فرزندتان بگویید مراجعه کند زیرا ما کمکش می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به شکایات مردم در ملاقات مردمی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح

رسیدگی به شکایات مردم در ملاقات مردمی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح