مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 خرداد 1398 ساعت 13:252019-06-20سياسي

ضرورت لغو روادید بین کشورهای عضو اکو برای گردشگری سلامت


رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در حال حاضر با چهار هزار تخت بیمارستانی دارای مجوز پذیرای گردشگران حوزه سلامت در اردبیل هستیم.

- نایب رییس انجمن بین المللی گردشگری سلامت ایران تاکید کرد: ضرورت لغو روادید بین کشورهای عضو اکو برای گردشگری سلامت رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در حال حاضر با چهار هزار تخت بیمارستانی دارای مجوز پذیرای گردشگران حوزه سلامت در اردبیل هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قدرت اخوان اکبری در آخرین روز برگزاری همایش گردشگری سلامت اکو در اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل با جاذبه های تاریخی، طبیعی و گردشگری متنوع همواره از استان های شاخص و قابل توجه در تحول و تحرک این بخش است که در بخش گردشگری حوزه سلامت از جایگاه ممتاز برخوردار است.

وی از فعالیت دانشگاه علوم پزشکی از سال 72 و در قالب 8 هزار پرسنل متخصص و کارآمد خبر داد و خاطرنشان کرد: در این استان 12 بیمارستان دولتی، دو بیمارستان بخش خصوصی، دو بیمارستان تأمین اجتماعی، دو بیمارستان بنیاد شهید و 6 مرکز جراحی سرپایی فعالیت کرده و پذیرش بیماران را انجام می دهند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه در این بیمارستان ها در مجموع چهار هزار تخت دارای مجوز به ثبت رسیده است، افزود: از این تعداد دو هزار و 358 تخت فعال است و بیمارستان های نجف زاده و هزار تختخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت لغو روادید بین کشورهای عضو اکو برای گردشگری سلامت

ضرورت لغو روادید بین کشورهای عضو اکو برای گردشگری سلامت