مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 16:362019-06-19دانش

عملیات عمرانی کارخانه نوآوری 14 هزار مترمربعی در شیراز، به زودی آغاز می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اسماعیل قادری فر رییس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی درباره توسعه کارخانه های نوآوری در کشور، - رییس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی گفت: به زودی شاهد آغاز عملیات عمرانی کارخانه نوآوری در شیراز به مساحت 14 هزار متر مربع خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اسماعیل قادری فر رییس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی درباره توسعه کارخانه های نوآوری در کشور، تصریح کرد: معاونت علمی و فناوری به دنبال توسعه زیست بوم نوآوری است.

یکی از روش های توسعه این زیست بوم، راه اندازی کارخانه های نوآوری است که توسعه این کارخانه ها در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

قادری فر افزود: در راه اندازی کارخانه های نوآوری به مزیت های منطقه ای و بومی استان نگاه می کنیم و تلاس می کنیم که این کارخانه ها با کمک توانمندی های بومی، اقتصاد استان ها را رونق دهد.

به گفته رییس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی، این کارخانه ها در استان های مختلف ایجاد خواهد شد و به زودی شاهد آغاز عملیات عمرانی کارخانه نوآوری در شیراز به مساحت 14 هزار متر مربع خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات عمرانی کارخانه نوآوری 14 هزار مترمربعی در شیراز، به زودی آغاز می شود

عملیات عمرانی کارخانه نوآوری 14 هزار مترمربعی در شیراز، به زودی آغاز می شود