مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 خرداد 1398 ساعت 15:212019-06-15دانش

کارگاه بین المللی «سیاست گذاری ترویج علم، فناوری و نوآوری» برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وحید احمدی، مشاور وزیر علوم و رییس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور در نشست خبری کارگاه بین المللی سیاست گذاری، - ترویج علم، فناوری و نوآوری که ظهر امروز برگزار شد، گفت: مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور با مشارکت مرکز علم و فناوری جنبش عدم تعهد NAM کارگاه بین المللی سه روزه ای با عنوان سیاست گذاری ترویج علم، فناوری و نواوری را در تاریخ 27 تا 29 خرداد 98 برگزار می کند.

احمدی با بیان اینکه در این کارگاه صاحب نظران بین المللی حضور داشته و به ارائه تجارب و یافته های علمی خود خواهند پرداخت، افزود: موضوع انتخاب شده برای این کارگاه برای اولین بار در ایران مطرح شده است.

پیشنهاد برگزاری این کارگاه توسط ایران در اجلاس کشور های غیرمتحد تحت عنوان NAM با موضوع علم و فناوری داده شد و طبق این پیشنهاد کشور های در حال توسعه می توانند اطلاعات خود را طی این کارگاه در اختیار یکدیگر قرار دهند.

پیشنهاد توسط این اجلاس پذیرفته شد.

رییس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور درباره کارگاه سیاست گذاری ترویج علم، فناوری و نوآوری STI بیان کرد: در سال های اخیر سیاست گذاری ترویج علم، فناوری و نوآوری به مسئله مهمی برای توسعه تبدیل شده است با توجه به این دیدگاه مرکز علم و فناوری کشور های غیرمتحد و سایر کشور های در حال توسعه مرکز علم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه بین المللی «سیاست گذاری ترویج علم، فناوری و نوآوری» برگزار می شود

کارگاه بین المللی «سیاست گذاری ترویج علم، فناوری و نوآوری» برگزار می شود