مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 خرداد 1398 ساعت 10:412019-06-09دانش

مرکز رشد فناوری در دانشگاه علوم بهزیستی ساخته می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، رضا وهاب کاشانی رییس مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی بیان کرد: - رییس مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از سرعت گرفتن روند عملیات اجرایی ساخت این مرکز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، رضا وهاب کاشانی رییس مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی بیان کرد: ساختمان مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه در دو طبقه در حال ساخت است که یک طبقه آن برای استقرار شرکت های دانش بنیان و فناور وابسته به مرکز رشد دانشگاه و یک طبقه به آزمایشگاه مرجع اختصاص دارد.

وهاب کاشانی اظهار داشت: در سال گذشته با توجه به ضرورت مقاوم سازی و تصویب هیئت رییسه دانشگاه برای استفاده از نظرات کارشناسی شرکت های مشاور و بررسی بیشتر در این زمینه، در نهایت پس از یک وقفه کوتاه، روند عملیات ساخت این مجموعه فناوری، از نیمه اردیبهشت ماه امسال از سر گرفته شد.

وی با تاکید بر اینکه مرکز رشد فناوری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی می تواند یکی از مراکز مهم در خصوص کمک به شرکت های فعال در حوزه توانبخشی باشد، افزود: استقرار دفاتر این مدیریت (دفتر ارتباط با صنعت وجامعه دانشگاه، دفتر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز رشد فناوری در دانشگاه علوم بهزیستی ساخته می شود

مرکز رشد فناوری در دانشگاه علوم بهزیستی ساخته می شود