مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 خرداد 1398 ساعت 09:402019-06-08سياسي

استارتاپ دانشجویی، سرگرمی بچه پولدارها یا کارآفرینی به توان تحمل


استارتاپ اینروزها اصطلاحی آشنا بویژه برای دانشجویانی است که می خواهند قبل از پایان تحصیلاتشان کاری در شان خودشان و البته با درآمد مناسب و متناسب با رویاهای شغلی شان دست و پا کنند.

- "استارتاپ" اینروزها اصطلاحی آشنا بویژه برای دانشجویانی است که می خواهند قبل از پایان تحصیلاتشان کاری در شان خودشان و البته با درآمد مناسب و متناسب با رویاهای شغلی شان دست و پا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در واقع استارتاپ به بخش مهمی از فعالیت های دانشجویی در ایران تبدیل شده و امروزه کمتر دانشگاهی را می توان یافت که در سال حداقل یک رویداد استارتاپی برگزار نکند.

رویدادهایی که طی آن دانشجویان ایده های خود را مطرح می کنند و مسئولین (و شاید سرمایه گذاران) حاضر در جلسه نیز قول حمایت می دهند.

ایده های استارتاپی باید در مدت زمانی بسیار کوتاه و شاید حتی در عرض یک دقیقه برای سرمایه گذار مطرح شوند، در واقع مدل کار اینگونه است: تصور کنید شما یک جوان صاحب ایده هستید و یک سرمایه گذار ثروتمند را جلوی برجش می بینید، باید همزمان با او سوار آسانسور شوید و تا زمانی که آسانسور به طبقه آخر برج برسد، ایده خود را توضیح دهید و او را مجاب به سرمایه گذاری روی ایدهخود کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استارتاپ دانشجویی، سرگرمی بچه پولدارها یا کارآفرینی به توان تحمل

استارتاپ دانشجویی، سرگرمی بچه پولدارها یا کارآفرینی به توان تحمل