مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 خرداد 1398 ساعت 12:202019-06-04فرهنگي

«دیوید لینچ» اسکار افتخاری دریافت می کند


یازدهمین دوره جوایز «گاورنر» آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار از اعطای جایزه افتخاری به چهار سینماگر از جمله «دیوید لینچ» کارگردان مطرح آمریکایی خبر داد.

- یازدهمین دوره جوایز گاورنر آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار از اعطای جایزه افتخاری به چهار سینماگر از جمله دیوید لینچ کارگردان مطرح آمریکایی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، دیوید لینچ ، لینا ورتمولر (کارگردان ایتالیایی و اولین نامزد زن اسکار کارگردانی)، جینا دیویس (برنده اسکار بازیگری با فیلم جهانگرد اتفاقی در سال 1988( و وس استودی (بازیگر و تهیه کننده تحسین شده آمریکایی)، چهار چهره سینمایی هستند که از سوی آکادمی به عنوان دریافت کنندگان جوایز افتخاری آکادمی اسکار معرفی شده اند.

لینچ ، استودی و ورتمولر به پاس یک عمر فعالیت سینمایی خود جایزه اسکار افتخاری دریافت خواهند کرد و جینا دیویس به عنوان سی و نهمین دریافت کننده جایزه ژان هرشولت به پاس فعالیت های بشردوستانه مورد تقدیر قرار می گیرد.

مهم ترین دریافت کننده جایزه اسکار افتخاری امسال دیوید لینچ است که از زمان تحصیل در کنسرواتوار مؤسسه فیلم فیلم آمریکا، صاحب یکی از اصیل ترین و منحصر به فرد ترین صداها در عرصه سینمای آمریکا بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دیوید لینچ» اسکار افتخاری دریافت می کند

«دیوید لینچ» اسکار افتخاری دریافت می کند