مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 خرداد 1398 ساعت 10:252019-06-03فناوري

علت قطع یوتیوب و سرویس های گوگل چه بود؟


گوگل بعد از قطع گسترده یوتیوب و سایر سرویس های این شرکت، اعلام کرد که بعد از کشف علت حادثه، هم اکنون مشکل شبکه در سرویس و پلت فرم های مختلف آن برطرف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در طول یک شبانه روز گذشته، بسیاری از کاربران در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با هشتگ های خرابی یوتیوب، سرویس پست الکترونیک جیمیل و گوگل کلاد، اعتراض خود را به گوگل اعلام کردند تا اینکه این غول تکنولوژی آمریکایی مجبور شد در واکنش به کاربران و معترضان، بیانیه منتشر کرده و به آنها اعلام کرد که مشکل مذکور با تلاش متخصصان فنی گوگل و کشف علت حادثه، برطرف شده و وضعیت سرویس های گوگل نیز به حالت عادی بازگشته است.

شنیده ها حاکیست که دلیل از دسترس خارج شدن سرویس های مختلف گوگل قطع برق سرورهای اصلی و مرکزی گوگل بوده است که البته به گفته این شرکت، متخصصان فنی و مقامات بلندپایه گوگل در تلاشند تا با ارتقای سیستم های مربوطه از تکرار این مشکلات جلوگیری به عمل بیاورند.

گوگل البته در بیانیه خود علت این حادثه را تراکم و ازدحام بالای شبکه ذکر کرده است.

برخی از کارشناسان و تحلیلگران بر این باورند که احتمال نفوذ هکرها و مجرمان سایبری به سرورها و سیستم های مرکزی و اصلی گوگل در قطعی شب گذشته سرویس های مختلف آن وجود داشته و به نظر می رسد که تعدادی از هکرهای تحت حمایت دولت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت قطع یوتیوب و سرویس های گوگل چه بود؟

علت قطع یوتیوب و سرویس های گوگل چه بود؟