مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 خرداد 1398 ساعت 23:102019-05-26سياسي

بقایی و مشایی از اوین به مرخصی آمدند


حمید بقایی معاون اجرایی دولت احمدی نژاد و اسفندیار رحیم مشایی رییس دفتر رییس دولت دهم از اوین به مرخصی آمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی به مناسبت فرارسیدن لیالی قدر و عید سعید فطر از امروز به مرخصی آمدند.

بر اساس این گزارش، یکی از پرونده های مهم در سال 1396 پرونده حمید بقایی معاون اجرایی دولت احمدی نژاد بود و طبق اعلام دادستانی تهران در کیفرخواست صادره نامبرده به چندین اتهام از جمله اختلاس، تصرف غیرقانونی در اموال دولتی، تبانی در انجام معاملات دولتی و … تحت تعقیب قرار گرفت که اکثر موارد آن در دادگاه تجدیدنظر تأیید شد.

پس از تأیید حکم بدوی پرونده حمید بقایی در دادگاه تجدیدنظر استان تهران و قطعیت آن و همچنین ابلاغ حکم صادره، محکوم علیه جهت اجرای حکم صادره از جمله 15 سال حبس و چهل و سه میلیارد تومان جزای نقدی در 22 اسفند ماه سال 96 به زندان معرفی شد.

همچنین حمید بقایی 11 شهریور سال 97 نیز به اتهام توهین در شعبه 1059 دادگاه کیفری دو ویژه رسیدگی به جرایم کارکنان دولت محاکمه شد که پس از رسیدگی در این پرونده نیز به شش ماه دیگر حبس تعزیری محکوم شد.

یکی از پرونده های جنجالی سال 97، پرونده اسفندیار رحیم مشایی رییس دفتر رییس دولت دهم بود که حسب دستور قضایی بازپرس دادسرای عمومی تهران 26 اسفندماه سال 96 توسط مأموران پل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بقایی و مشایی از اوین به مرخصی آمدند

بقایی و مشایی از اوین به مرخصی آمدند