مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 08:312019-05-22دانش

مراسم احیای شب های قدر در دانشگاه پیام نور بجنورد برگزار می شود


محمد جهانی، مسئول هیئت یافاطمه الزهرای بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بجنورد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو ، گفت : به همت بسیج دانشجویی مراسم احیای شب های قدر به مدت 3 شب در دانشگاه پیام نور بجنورد برگزار میشود و مردم و دانشجویان سراسر دانشگاه .

- مسئول هیئت یافاطمه الزهرای بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بجنورد گفت: به همت بسیج دانشجویی مراسم احیای شب های قدر به مدت 3 شب در دانشگاه پیام نور بجنورد برگزار می شود.

محمد جهانی، مسئول هیئت یافاطمه الزهرای بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بجنورد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو ، گفت: به همت بسیج دانشجویی مراسم احیای شب های قدر به مدت 3 شب در دانشگاه پیام نور بجنورد برگزار میشود و مردم و دانشجویان سراسر دانشگاه های شهرستان می توانند در این مراسم معنوی شرکت داشته باشند.

جهانی ادامه داد: این مراسم در شب های 3، 5 و 7 خرداد ماه با سخنرانی حجت الاسلام منفردی و با نوای دلنشین محمدرضا ایزی برگزار می شود.

مسئول هیئت یافاطمه الزهرای بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بجنورد در پایان با اشاره به ارائه سحری به عزادارن گفت: این هیئت هر ساله و در تمام مراسم ها با استقبال بی نظیر دانشجویان و مردم مواجه بوده و علت آن وجود روحیه انقلابی در متن این مراسم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم احیای شب های قدر در دانشگاه پیام نور بجنورد برگزار می شود

مراسم احیای شب های قدر در دانشگاه پیام نور بجنورد برگزار می شود