مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 13:152019-05-21سياسي

روند خدمات رسانی بهزیستی به مناطق سیل زده


مدیرعامل سازمان بهزیستی کشور گزارشی از روند خدمت رسانی به مناطق سیل زده ارائه کرد و گفت: کار ساخت و احداث مسکن ها شروع شده و بعد از ماه مبارک رمضان اولین مسکن ساخته شده در گلستان را افتتاح می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید قبادی دانا در نشست شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی که در وزارت کار برگزار شد با بیان اینکه یکی از وظایف بهزیستی ایفای نقش حمایتی و دیگری پیشگیری و توانمندسازی است گفت: از روزهای اولیه بروز سیل در مناطق حضور پیدا کردیم.

وی افزود: فعالیت ها در قالب 139 تیم و 139 خودروی ویژه، 305 تیم مشاوره و حمایت روانی اجتماعی با 915 تیم مداخله گر با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی استانها شروع شد.

مدیرعامل سازمان بهزیستی کشور با اشاره به احتمال افزایش کودک آزاری، همسر آزاری و خودکشی در مواقع بحران گفت: 70 مرکز مادروکودک در استان های مربوطه و استانهای معین فعال شدند.

قبادی دانا با بیان اینکه تسهیلگران پروژه های توانمندسازی اجتماع محور نیز با کمک افراد بومی منطقه وارد عمل شدند اظهار کرد: نگاه مردم و تاثیرات اجتماعی آن در مناطق مختلف متفاوت بوده است.

وی با بیان اینکه برای مددجویان بهزیستی سامانه ثبت خسارات سیل راه اندازی شد و در 11 آیتم مختلف اطلاعات مددجویان ثبت شده است گفت: 60 هزار مورد ثبت خسارت انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند خدمات رسانی بهزیستی به مناطق سیل زده

روند خدمات رسانی بهزیستی به مناطق سیل زده