مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 09:262019-05-19سياسي

چرا مدعی العموم اسناد منتشره علیه برخی مدیران را پیگیری نمی کند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، جهان نیوز نوشت: در کنار اخبار مهم سیاست خارجی و اقتصادی، برخی اخبار قابل تأمل دیگر هم وجود دارد که در حاشیه اخبار می ماند.

- تبرئه افراد مورد شکایت دولت در دادگاه این پرسش را پیش می کشد که چرا مدعی العموم پیگیر اسناد منتشر شده علیه خود این دولتمردان نمی شود؟! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، جهان نیوز نوشت: در کنار اخبار مهم سیاست خارجی و اقتصادی، برخی اخبار قابل تأمل دیگر هم وجود دارد که در حاشیه اخبار می ماند.

این اتفاق جالب توجه، تبرئه برخی از افرادی است که پاستورنشینان و نزدیکان دولتمردان از آن ها به سبب ادعایی که در فضای مجازی و رسانه ای داشتند شکایت کردند.

تبرئه این افراد، به خاطر اسناد متقنی است که به دادگاه ارائه کرده اند و قاضی به دلیل اتقان و درستی اسناد و مدارک ارائه شده، لاجرم به این نتیجه رسیده که حکم بی گناهی و تبرئه این افراد را صادر کند.

اما این موارد حقوقی و اتهامی چه بود و چه کسانی در چه حوزه هایی کارشان به دادگاه رسیده است؟ اسامی چند نفر از افراد تبرئه شده و دلیل شکایت از آن ها به شرح زیر است: علیرضا زاکانی نماینده ادوار گذشته مجلس بود که بابت اتهاماتی که به اطرافیان رییس جمهور زده بود به دادگاه رفت و تبرئه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مدعی العموم اسناد منتشره علیه برخی مدیران را پیگیری نمی کند؟

چرا مدعی العموم اسناد منتشره علیه برخی مدیران را پیگیری نمی کند؟