مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 ساعت 09:002019-05-16اقتصادي

بهره برداری از فاز دوم جلوخان آرامگاه فردوسی در 100 روز آینده


معاون فنی و عمران شهرداری مشهد گفت: اعتباری که برای مجموعه جلوخان آرامگاه فردوسی تا به امروز صرف شده نزدیک به 10 میلیارد تومان است و امیدواریم بتوانیم فاز بعدی این پروژه که امروز عملیات اجرایی آن آغاز شد را در زمان تعیین شده یعنی 100 روز به بهره برداری برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خلیل اللّه کاظمی که در مراسم افتتاح پروژه جلوخان آرامگاه فردوسی سخن می گفت، اظهار کرد: خدا را شاکریم که این توفیق را به ما داد که در فاصله زمانی کوتاه و فشرده، یکی از پروژه هایی که ویژگی خاص و منحصر به فردی داشت را در 25 اردیبهشت افتتاح کنیم.

وی افزود: این پروژه ، دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی است که به چند نمونه از آن ها به صورت مختصر اشاره می کنم؛ همانطور که می دانید در سال 91 محدوده منفصل توس جزء محدوده های متصل شهرداری شد و مسئولیت آن را تا حدودی شهرداری به عهده گرفت؛ اما از آن سال تا قبل از آغاز این پروژه به خصوص در خود مجموعه ای که در اختیار سازمان میراث فرهنگی بود، به دلایل مختلف فعالیت اجرایی انجام نشده بود.

معاون فنی و عمران شهرداری مشهد ادامه داد: سال گذشته که با همت، پشتکار و تاکید شورای اسلامی شهر به خصوص آقای ریاضی که کمیسیونی را خاص این مجموعه به نام کمیسیون محدوده منفصل توس تشکیل دادند، اعتباری در نظر گرفته شد و فعالیت های اجرایی آن د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از فاز دوم جلوخان آرامگاه فردوسی در 100 روز آینده

بهره برداری از فاز دوم جلوخان آرامگاه فردوسی در 100 روز آینده