مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اردیبهشت 1398 ساعت 15:562019-05-12دانش

رشته های علوم پزشکی به سامانه ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد اضافه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی؛ با توجه به اضافه شدن رشته / محل های گروه علوم پزشکی به سامانه ثبت نام بدون آزمون دوره دکتری تخصصی (ویژه استعداد های درخشان) کلیه داوطلبان حائز شرایط مندرج در دفترچه .

- مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اطلاعیه اضافه شدن رشته/محل های گروه علوم پزشکی به سامانه ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی (ویژه استعداد های درخشان) را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی؛ با توجه به اضافه شدن رشته / محل های گروه علوم پزشکی به سامانه ثبت نام بدون آزمون دوره دکتری تخصصی (ویژه استعداد های درخشان) کلیه داوطلبان حائز شرایط مندرج در دفترچه راهنما که دارای مدرک متجانس با رشته مورد تقاضا به شرح جدول ذیل هستند، می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه www.

azmoon.

org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است: آن دسته از داوطلبان واجد شرایط که تاکنون نسبت به انتخاب رشته و ثبت نام اقدام نکرده اند، تا پایان روز چهارشنبه 25 اردیبهشت فرصت دارند با مراجعه به سامانه های مذکور نسبت به انتخاب رشته و ثبت نام خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته های علوم پزشکی به سامانه ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد اضافه شد

رشته های علوم پزشکی به سامانه ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد اضافه شد